Svar på frågestund!

Nu hade jag tänkt att svara på fråger på frågestunden ;)

Hej Lydia:D
Vad är det bästa med Felix? Felix har en väldigt stark personlighet som är väldigt charmigt enligt mig.
Det är svårt att säga vad som är bäst med han eftersom att jag älskar "nästan" allt hos han!

Postat av: Julia
hur många år är det du har hyrt felix nu? =) För er som inte vet är Felix min foderponny och det är andra året jag hyr han ;)
Postat av: Tilda Öjerhed

1. Har du varit kär ngn gång? ERKÄNN! Det är klart! I Felix xd
2. Fanta VS COLA
3. Har du ätit mera än 1 kg godis? Har jag säkert ;)
4. Läser du vår blogg varje dag?(http://hoppponnysar.blogg.se/) Jajamensan! varenda dag!

Postat av: Jenny

Hur högt är det högsta du har hoppat, både på träning och på tävling? Träning: 110 cm Tävling: 90 cm
Vad drömmer du om att bli? Beridare
Vad är din högsta dröm just nu? Att starta fälttävlan elr medelsvår i hoppning ;) 

Mvh Jenny :)

Postat av: Wilma&Klara

Frågor:

1. Vad tycker du om våran blogg ?(http://siktaalltidhogreenhindret.blogg.se/) Jätte fiin och bra läsning ;)
2. Vad skulle du göra om du fick 100 000 000 kr ? Jag skulle köpa en massa ponnysar! xd
3. När började du blogga ? 3 månder ;)

This/that

1. Hoppning/dressyr/fälttävlan ?
2. Nellieberntsson.se/ linnolsson.se/ ponnysanning.se ?

3. Läsa bloggar/blogga själv ?

:)

// Lydia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
>
                          RSS 2.0