Back from ridläger!

Hej!
Nu har jag kommit tillbaka från en av den bästa veckan i mitt liv! Vi hade så j*vla roligt!
Som ni säkert vet har jag lämnat tillbaka Felix, så jag lånade en häst där isället.
Fick en jätte trevlig liten stor häst vid namn Gin Noir MW. Han var en av nordens bästa hingstar tills han växte över ponnymåttet och blev "tyvärr" en storhäst. Men i alla fall jätte trevlig häst med hjärtat på rätt ställe.
Jag lärde mig vekligen jätte mycket och alla va' super gulliga! Vi var bara fem stycken på ridlägret (var av 3 av dem jag redan "kände") som var rätt så skönt ;)
Det var ett stuteri/kennel/ridäger jag var på, så dom har sju stycken föl och tre stycken valpar :')
(det är copywrite på alla bilderna)


Moutarde MW e: Geld MW ue: Dino B



Jag och Gin Noiar skrittar i paddocken






lilla Moutarde MW sover i hagen


Moutarde MW och Grattis MW


Gin Noiar som precis vaknat

Jag och Gin Noiar


Jag och Gin Noiar goes ökad trav

Slänger in en liten film oxå när vi hade hoppträning...

Kommentarer
Postat av: stina

Så fina bilder <3

2012-06-17 @ 16:55:29
URL: http://stinaochlouise.bloggplatsen.se
Postat av: Rebecka

åh vilka fina bilder! :)

Svar: tack!
ponnyhopppare.blogg.se

2012-06-17 @ 23:52:26
URL: http://finlillbecca.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
>
                          RSS 2.0