Svar på frågestunden

Tjena!
 Hade tänkt att dra svaren på frågestunden! Tyvärr blev det inget videoinlägg, men nästa frågestund (som jag ska ha när jag har fått en ny pålle) lovar jag att det blir en video!
Hoppas ni blir nöjda ändå ;)

Frågor:

 1. Hur Lång är du? ca 150-155

 2. vad är det högsta du har hoppat? 125 cm

 3när fyller du år? 21 maj

 Hur längen har du haft bloggen? :) sen februari 2012 (5 månader)

 Kraaam<3

dina/ditt mål inom ridningen? Ja, mitt långsiktiga mål under ponnytiden är att bli placerad i SM ;)

Hur länge har du haft Felix? 2 år :)

 Vill du har flera hästar? Om jag skulle fått bestäma, skulle jag ha en helt stall med bara mina ponnysar xD




Några frågor:

 1.Vilken är din bästa tävling? Senaste tävlingen är jag väldigt nöjd med ;)

 2.När trillade du av Felix sist? i vintras när han bockade av mig :')

7.vilken typ av häst gillar du? Pigga och känsliga hästar som flyger över hinder

8.A-B-C-Eller D-ponny?MOTIVERA Gillar alla kategorier ;)

 9.är du nöjd med din blogg? Ja, hyfsat

 10.vilka bloggar läser du? Den här, den här, den här, den här och den här läser jag regelbundet ;)

12.är du som vilken tjej som helst? Dom som känner mig vet att jag inte är som alla andra xD

 13.bästa kompis? Wilma och tilda <3

THIS/THAT

 1
.chips/godis

 2.rida i skog/paddock?

3.tävla/träna?

 4.vara liten/lång på sin häst?

 5.hund/kanin?



Fortsätt på meningarna:

 1.
Jag gillar.....Hoppa och tävla

 2.
Jag hatar..... Ormar, älgloppor och djurplågeri

 3.
jag är bra på att.....Spela donkey kong? x'D

SVARA ÄRLIGT:

1.betygsätt din ridning på en skala 1-10 6,5

 2.vem är din förebild? Rolf-göran Bengtsson, vem annars?

3.Gillar du att rida dressyr? Inte mitt jätte roligt, men måste göras

 4.tycker du att felix ser ut som en SM-ponny? Det beror vad man menar med "sm-ponny". Men den hästen jag förställer mig ser inte riktigt ut som Felix

 5.finns det finare c-ponnyer än felix? I mina ögon är Felix finast i hela världen :')

6.skulle du vilja vara mindre så du kan rida små ponnyer? JA!!

 Kram<3 /wilma



hur dampig är du på en skala 1 till 10 7,5

 vilken häst ligger på din topplista? BEBIS! vem annars?

This or That?

 Katt / Hund

 Ponny /
häst

 Fb / bdb / blogg

Inte this or that

Hur många rosetter haru? 30-40

 Hur många plaketter (stav) har du? ca 5

Ambo eller ngn annan shettis? självklart AMBO!! :')

 Hur gammal är du? jag har nästan precis fyllt 13

Hoppas ni blev nöjda med svaren ;) Om ni har något mer att fråga är det bara att kommentera ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
>
                          RSS 2.0