bra/dåligt väder??

Hej! :)
Hehe jag gillar inte för varmt väder (+25) så håller typ på att dö i det här vädret..
Men jag gillar ju att sola och bada så det är väl bra om det är varmt då!
Fast om det blir samma väder på tävlingen kommer jag nog att duka under ;)
Nämligen Brämhultshoppet på söndag :D Roligt värre!
Vad har jag gjort mer den här veckan...
Just det! jag har fyllt år!! Grattis till mig! :D
Fick en HV polo piké, ett par john whitaker byxor, en stor poster på min lilla älskling (skriver bara att jag självklart menade Feilx så det nu inte råkar misstolkas ;) ) och 1000 kr (happyface!)
Det var nog allt tror jag...
Tack för att ni läste! :)

// Lydia

(lite musik medans ni läser ;)

Kommentarer
Postat av: Vicktoria

Bra låt :)

2012-05-27 @ 14:31:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
>
                          RSS 2.0